„Jedz mniej, ale smaczniej” – nowa kampania Roleski z Sonią Bohosiewicz

„Jedz mniej, ale smaczniej” – nowa kampania Roleski z Sonią Bohosiewicz

Kategorie: Aktualności

16 kwietnia 2020

„Jedz mniej, ale smaczniej” – nowa kampania Roleski z Sonią Bohosiewicz

Dziś wystartowała najnowsza kampania medialna Roleski pod hasłem „Jedz mniej, ale smaczniej”. Marka zachęca w niej konsumentów do próbowania, eksperymentowania w kuchni, skupiania się na smaku i jakości, a nie – ilości spożywanego jedzenia. Do działań reklamowych zaangażowana została aktorka Sonia Bohosiewicz.

Wszyscy znamy powiedzenie „mniej znaczy więcej”. Czy da się je jednak odnieść do jedzenia, które tak kochamy i które jest dla nas wszystkich jedną z ważniejszych przyjemności? Marka Roleski razem z Sonią Bohosiewicz zachęca w swojej nowej kampanii do „kierowania się smakiem i ciekawością, nie marnowania czasu ani jedzenia”. Przecież nie trzeba zjeść dużo, żeby poczuć pełnię smaku. Można zjeść lepiej i… smaczniej. Jak to zrobić? To proste – wystarczy do potraw dodać produkty Roleski, bo „Roleski zmienia punkt jedzenia”!

Zaangażowana do kampanii aktorka sama uwielbia gotować i chętnie dzieli się swoimi kulinarnymi poczynaniami i przepisami w mediach społecznościowych, pokazując, że przygotowanie smacznych i ciekawych potraw może być proste, przyjemne i nie musi zajmować całego dnia, a nawet najbardziej egzotyczne smaki możemy bardzo łatwo wykreować i odtworzyć we własnej kuchni dzięki szerokiej ofercie produktowej Roleski. Kampania „Jedz mniej, ale smaczniej” to pierwsza od kilku lat aktywność reklamowa marki. Działania reklamowe obejmą swoim zasięgiem największe stacje telewizyjne, radiowe oraz digital.

Za strategię i kreację odpowiada Zespół Opus B. Spot wyprodukowała Papaya Films, a za postprodukcję odpowiadał Lunapark. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry.